Kinderkoor

Lekker samen zingen!

Het eerste koor, geschikt voor kinderen van 7 tot 11 jaar, is de ideale plek om kennis te maken met zingen. Onder de leiding van dirigent Rianne Meinardi ontdekken de kinderen spelenderwijs de stem. Gezond stemgebruik en muzikale ontwikkeling zijn belangrijk, maar het plezier in het samen zingen staat voorop. De liedjes die de kinderen leren worden een paar keer per jaar uitgevoerd in de mis en in een jaarlijks concertje voor de ouders. De kinderen doen vaak ook mee met andere leuke projecten.

Vanaf volgend jaar wordt er ook een stap-in koor opgezet voor kinderen van 4 t/m 6 jaar.

Waar en wanneer?
Iedere dinsdag van 15:45 - 17:00
Harlingerstraat 26, 8913CE Leeuwarden

jeugdkoor

Mooi meerstemmig zingen!

Voor oudere leden, van 12 tot 20 jaar, is er een jeugdkoor, ook onder de begeleiding van dirigent Rianne Meinardi. Hier worden de zangvaardigheden verder ontwikkeld en wordt mooie meerstemmige muziek gezongen. De muziek die de jongeren leren wordt een paar keer per jaar uitgevoerd in de mis en in een jaarlijks concert voor de ouders.

Waar en wanneer?
Iedere dinsdag van 18:30 - 19:45
Harlingerstraat 26, 8913CE Leeuwarden

zANGLES

Vanaf 6 jaar

Onder de deskundige leiding van Maria Boeschoten kunnen kinderen vanaf 6 jaar hun stem leren gebruiken en liedjes instuderen die ze graag willen zingen. Als de leerlingen zelf geen voorkeur hebben zoekt Maria de liedjes samen met hen uit. Er wordt gewerkt aan adem, houding, uitspraak en stemgebruik.
De lessen zijn individueel, maar kinderen en jongeren mogen ook met z’n tweeën komen.

De lessen worden individueel ingepland.